فرش کوروش

۵ طرح پرفروش ۱۲۰۰ شانه شهریور ماه

 

 فرش ماشینی جدید در بین انواع فرش ماشینی، فرش 1200 شانه می باشد. ریز بافتی و ظرافت، زیبایی طرح و نقش از دلایل پر طرفدار بودن این فرش است. اگر به دنبال فرشی ظریف و دستباف گونه برای خانه خود هستید، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه بهترین گزینه برای شما می باشد. در این مطلب قصد داریم درباره ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه و ۵ طرح پروفروش آن با شما صحبت کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه

 

تنوع فرش های ماشینی بسیار زیاد است و یکی از این تولیدات جدید، فرش ۱۲۰۰ شانه است. که در مدت کوتاهی بعد از ورود به بازار، توانسته محبوبیت زیادی در میان خریداران کسب نماید. ازجمله دلایل فروش زیاد این فرش می توان به تراکم بالا، نرمی و لطافت خاب و بافت ریز آن است. فرش ۱۲۰۰ شانه معمولا با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود که باید برای این تعداد زیاد تراکم از الیاف نازک در بافت آن استفاده کرد که باعث می شود طرح و نقش فرش جلوه زیادی داشته باشد.

از فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه بیشتر در دکوراسیون های لوکس و زیبا و خانه های مجلل استفاده می شود. از دیگر کاربردهای ای نوع فرش، در بافت انواع تابلو فرش منظره و چهره و طرح های مذهبی و… قابل اشاره است.

  • تراکم و شانه در فرش ۱۲۰۰ شانه

دو شاخص مهم در تمام فرش ها، شانه و تراکم است که رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. شانه فرش، همان تعداد گره های موجود در واحد عرض فرش است که با افزایش تعداد آن، فرش ریزبافت تر بوده و زیبایی دوچندان برخوردار می شود.

تراکم فرش نیز تعداد گره های موجود در واحد طول فرش می باشد که بالاتر رفتن تعداد آن سبب افزایش استحکام و سفتی فرش می شود. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه با تراکمی حدود ۳۰۰۰ و تعداد ۱۲ میلیون گره بافته می شود. که با این تعداد شانه و تراکم، وزن فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه نیز به صورت استاندارد حدود ۴۱ تا ۴۳ کیلوگرم خواهد بود.

  • ضخامت فرش ۱۲۰۰ شانه

ارتفاع نخ خاب یا ضخامت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، به دلیل استفاده از نرخ های ظریف در بافت آن، بسیار کمتر از فرش ۱۰۰۰ شانه می باشد. ضخامت فرش ماشین 1200 شانه در حدود ۷ میلی متر می باشد. این نوع فرش به دلیل ضخامت کم، بافت و نقوش ظریفی داشته و طرح فرش بهتر جلوه می کند و بر زیبایی دکوراسیون خانه شما می افزاید. فرش های نازک قدرت کمتری در مقابل فشار، رفت و آمد و سایش دارند. و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در اتاق پذیرایی منزل می باشند.

  • دوام و لطافت

الیاف مورد استفاده در بافت فرش های 1200 شانه کاشان از بهترین الیاف می باشد. در بافت این نوع فرش از الیاف اکرولیک هیت ست شده استفاده شده است که از نظر دوام و ماندگاری بسیار با کیفیت می باشد.

  • طرح و زیبایی

فرش های ۱۲۰۰ شانه دارای طرح و نقوش متنوعی هستند و بسیار شبیه به فرش دستباف هستند. طرح این فرش ها با نقش و نگارهای سنتی و مدرن بافته می شود و زیبایی خارق العاده ای به دکوراسیون خانه خواهد بخشید. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، به دلیل شباهت به فرش های دستباف فضایی خیره کننده و قابل تحسین ایجاد می نماید.

یکی از جدیدترین فرش های ماشینی 1200 شانه که در طرفداران زیادی پیدا کرده، فرش گل برجسته است که طرح و نقوش گل فرش به صورت سه بعدی دیده شود. معمولا در بافت فرش گل برجسته 1200 شانه از 8 رنگ مورد استفاده است که از بین این تعداد، ۱ یا ۲ رنگ آن از جنس هایبالک می باشد. رنگ های هایبالک ارتفاع کمتری دارند و طی فرآیند خاصی، نسبت به دیگر رنگ ها، پایین تر می ماند و فرش به صورت گل برجسته تولید می گردد.

  • الیاف مورد استفاده در فرش ۱۲۰۰ شانه

در بافت فرش ماشینی 1200 شانه از نخ های شماره ۲۷ و ۳۰ سه لا استفاده می شود که باعث می شود بافت فرش ریز بافت شود. الیاف مورد استفاده در این فرش از مرغوب ترین الیاف بوده و از جنس پنبه، پلی استر و کنف می باشد. که باعث می شود تا فرش نرمی و لطافت بیشتری داشته باشد و زیبایی طرح و را نیز فوق العاده بالا می برد.

فرش ۱۲۰۰ شانه اکریلیک جزو زیباترین و ظریف ترین فرش های ایرانی است که کیفیت بالایی دارند. این الیاف دارای خصوصیات منحصر به فردی چون به بدون پرزدهی، مقاومت بالا در برابر گرما و شستشو، عدم ایجاد حساسیت و آلرژی را دارا هستند.  استحکام بسیار بالا در برابر کوبیدگی، برگشت پذیری بالا و… از دیگر خصوصیات این نوع فرش ماشینی است که دوام و ماندگاری آن را بالا برده است.

  • رنگبندی فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش های ۱۲۰۰ شانه در رنگ بندی نیز متنوع هستند۷ به طوری که با تمام سلیقه ها همخوانی خواهند داشت. همان طور که گفتیم این فرش ها معمولا با ۸ تا ۱۰ رنگ تولید می شوند. نحوه طراحی و استفاده از رنگ ها نیز با مهارت زیادی انجام می شود تا تناژ رنگی فرش زیبا شود. کیفیت، تراکم بالا و رنگ بندی متنوع فرش 1200 شانه باعث شده تا محبوبیت بسیاری داشته باشد. از جمله رنگ های پر فروش فرش 1200 شانه، آبی فیروزه ای، سرمه ای، کرم، بژ و فیلی می باشد.

پر فروش ترین فرش های ۱۲۰۰ شانه

فرش های لوکس ۱۲۰۰ شانه به دلیل ضخامت کم، طرح و رنگ آن جلوه زیادی به منزل می بخشند. این فرش های شیک و ظریف در طرح های متنوع و زیبا تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه چند نمونه از طرح های پر فروش فرش ۱۲۰۰ شانه در شهریور ماه را برای شما معرفی می کنیم.

  • فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاه دخت

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاه دخت

 

 

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاه دخت با رنگ زمینه روشن و مدرن، فوق العاده جذاب و امروزی است و جزو پرفروش ترین فرش ها قرار دارد. فرش طرح شاه دخت گل برجسته کاشان طرحی طلاکوب و ظاهری مدرن دارد که رنگ زمینه روشن آن برای کسانی که به دنبال فرش خلوت و مدرن هستند، گزینه ایده آلی خواهد بود.

 

فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان با تراکم 3600 بافته شده و به همین دلیل بسیار ظریف است و نقوش آن زیبایی خیره کننده ای دارد. رنگ بندی مدرن و خنثی این فرش، با هر دکوراسیون یا مبلمانی ست می شود. الیاف مورد استفاده در این فرش، از جنس اکریلیک هیت ست درجه یک و بدون پرزدهی می باشد.

  • فرش طرح مهسان ۱۲۰۰ شانه طلاکوب

 

فرش طرح مهسان ۱۲۰۰ شانه طلاکوبیکی از فرش های جدید ماشینی 1200 شانه با رنگ و طرح فرش های دستباف گونه، فرش مهسان است. طرح مهسان طلاکوب، نقشه ای بسیار خوش رنگ و نقش دارد که با انواع رنگ شاد و ترنج دایره ای در وسط، ظاهری اصیل و بسیار چشم نواز به خود گرفته است.

فرش مهسان 1200 شانه با تراکم 3600 بافت شده و با رنگ زمینه صدفی باعث شده تا رنگ نقوش دیگر فرش بیشتر به چشم آید. روشن بودن رنگ فرش آن را برای استفاده در اتاق پذیرایی منازل کوچک بسیار مناسب نموده است. زمینه فرش پر از گل های بزرگ در هم پیچیده و نقوش ریز است که می تواند فضای خانه را بزرگتر نشان دهد.

  • فرش طرح تندیس سرمه ای کاشان

فرش طرح تندیس از فرش های دستبافت گونه و ریز بافت می باشد که فروش بالایی داشته است. فرش ۱۲۰۰ شانه تندیس دارای ترنج بزرگ و زیبایی به رنگ روشن در زمینه سرمه ای می باشد که بسیار زیبا و درخشان می باشد. از ویژگی منحصر به فرد این نقشه ریزبافتی آن است که طرح آن را دلنشین نموده است.

نخ به کار رفته در بافت این فرش 100% اکرولیک است که لطافت و نرمی فرش را بالا برده و در این نقشه نمایان می باشد. به علت بالابودن کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این فرش، آن را می توانید با ضمانت ۵ ساله خریداری کنید.

  • فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج کد ۱۰۲۰

 

فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج کد ۱۰۲۰

 

فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج کد ۱۰۲۰ با رنگ زمینه فیلی جزو پر فروش ترین طرح های فرش کهنه نما است. این طرح زیبا با پالت رنگ زیبا و طراحی چشم نواز، ظاهری کاملا مدرن و امروزی دارد. در این طرح فرش وینتیج می توان نقوش اصیل مانند گل شاه عباسی و اسلیمی را در کنار ترنج میانی فرش دید. رنگ بندی فرش طرح کهنه نما هم بسیار هنرمندانه و مدرن است و برای افرادی که سبک دکوراسیون مدرنی دارند، بهترین گزینه خواهد بود.

تراکم بالا و بافت بسیار ظریف در فرش وینتیج کد 1020 باعث شده تا نقش و نگارهای فرش، ظریف باشد. رنگ بندی مدرن، کیفیت عالی الیاف و بافت ظریف این فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج سبب پر فروش بودن آن شده است.

  • فرش افشان باغ زرین

 

فرش افشان باغ زرین 1200 شانه

فرش 1200 شانه افشان باغ زرین کاشان یکی از پرفروش ترین نقشه های این مجموعه است. فرش طرح باغ زرین به دلیل نقوش اصیل و رنگ بندی مدرن، طرفدار زیادی دارد. در این فرش می توان نقش و نگارهای افشان و گل های مختلف را دید که در زمینه روشن آن، بسیار مدرن به نظر می رسد.

رنگ بندی فرش طرح افشان باغ زرین بسیار شاد و گرم است و به صورت خاص و هنرمندانه مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ زمینه روشن فرش نیز باعث می شود فضای خانه روشن تر و بزرگ تر به نظر آید. این فرش دارای تراکم 3600 است و با رنگ بندی خنثی، قابلیت ست شدن در هر دکوراسیونی را دارد.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه مهمترین گزینه در خرید فرش ماشینی

قیمت فرش به عوامل زیادی مانند سایز فرش، نخ و الیاف مورد استفاده، تعداد شانه، میزان تراکم، رنگ بندی، مواد اولیه، طرح و نقش وابسته است. برای خرید فرش باکیفیت با قیمت ارزان می توانید مستقیم از کارخانه تولید فرش اقدام کنید. فرشگاه فرش کوروش، یکی از مجموعه هایی است که فرش های خود را مشتقیما از کارخانه فرش کاشان به خریداران عرضه می کند. فرش های این مجموعه دارای کیفیت بالا بوده و با قیمت ارزان به فروش می رسد.

به دلیل حذف واسطه ها و کاهش هزینه های اضافی در این فروشگاه، قیمت فرش های ماشینی 1200 شانه کاشان ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش به دست مشتری می رسد. اگر قصد خرید فرش باکیفیت و ارزان را دارید، ما فروشگاه اینترنتی فرش کوروش را به شما پیشنهاد می دهیم. به سایت https://www.bfarsh.com مراجعه کنید و بعد از مشاهده تمام محصولات آن، فرش موردنظر خود را خریداری نمایید.

کلام آخر

فروشگاه فرش کوروش، به دو روش حضوری و غیرحضوری آماده پاسخگویی به خرید شما می باشد. برای افراد ساکن در تهران ، کوروش خرید حضوری از نمایشگاه در نظر گرفته شده و برای مشتریان دیگر شهرها، فروشگاه آنلاین فرش راه اندازی شده تا به راحتی بتوانند اقدام به خرید فرش ماشینی کنند. تمامی فرش های عرضه شده در این مجموعه، به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه به خریداران عرضه می گردد. به همراه تمام فرش اهی این مجموعه ضمانت نامه ۵ ساله کیفیت نیز همراه است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *