فرش کوروش, مقالات فرش

قیمت فرش در سرای ایرانی در مقایسه با قیمت فرش در کارخانه

قیمت فرش در سرای ایرانی در مقایسه با قیمت فرش در کارخانه

اگر شما هم قصد خرید فرش دارید و بدنبال بهترین خرید ،که شامل : بهترین کیفیت ،بهترین نقش و بهترین قیمت هست .با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید ،تا با مقایسه قیمت فرش در سرای ایرانی (یا هر هایپر مارکت بزرگ دیگر فرش ) با قیمت فرش درب کارخانه بهتر اشنا شوید.

فرش از دسته محصولات متنوعی بر خوردار هست و مقایسه قیمتی بین محصولات کمی حوصله و نیاز به تجربه دارد ،ولی با کمی صرف وقت میتوانید ،با این صنعت اشنا شوید تا بهترین خرید را داشته باشید .

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

مهمترین گزینه در قیمت فرش الیاف بکار رفته در بافت فرش هست ،که برترین و بهترین الیاف نخ 100% اکرولیک هیت ست شده هست ، که بیشترین قیمت را در میان نخ های تولید شده در صنعت فرش دارد .

بعد از اکرولیک نخ پروپیلن میباشد ،که لطافت خوبی نسبت به نخ های دیگر دارد و رنگ پذیری بهتری نسبت به نخ اکرولیک ،به همین خاطر مصرف کننده بابت رنگ ان امکان دارد به اشتباه مبلغ بیشتری از نخ های اکرولیک پرداخت کند . در نظر داشته باشید زیبایی و رنگ پذیری الیاف پروپیلن بعد از مصرف از بین میرود و زیبای خود را از دست میدهند .بهمین خاطر هست که اکرولیک بعنوان بهترین نخ در صنعت فرش ماشینی شناخته میشود .

سومین نخ در میان نخ های استفاده شده در صنعت فرش نخ ورژن و یا نخ ورجین هست که ،در فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان  بیشترین استفاده را دارند . این نوع نخ ها از الیاف پلی استر با کیفیت تولید میشود و در مقابل 2مدل نخ قبلی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند ،ولی به دلیل قیمت پایین و مناسب ان مصرف زیادی در تولیدات فرش ماشینی دارد.

چهارمین نخ در میان تولیدات فرش ماشینی نخ پی سی اف میباشد که به صورت هیت ست شده و بدون هیت ست شده مورد استفاده قرار میگیرد در صورت استفاده از نخ پی سی اف تابیده و هیت ست شده این الیاف در ردیف الیاف پروپیلن قرار میگیرند ،که کیفیت قابل قبولی دارند و در صورت بافت فرش با الیاف پی سی اف ساده فرش در دسته فرش خیلی ارزان  ( فرش 500 شانه ) قرار میگیرد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار میباشد .

پس با چهار نخ معروف و پر استفاده صنعت فرش ماشینی اشنا شدید. البته نخ های متنوع و کیفیت های متنوعی در الیاف وجود دارد که توضیح ان در این مقاله زیاد مناسب نیست و دانستن ان برای مصرف شخصی خیلی احتیاج نمیباشد.

 

شانه و تراکم فرش علت اصلی در قیمت فرش

 

قبل از سوال در مورد قیمت فرش دانستن شانه و تراکم فرش بسیار مهم و تعیین کننده هست زیرا دانستن نوع نخ مصرفی قبل از انکه شانه و تراکم فرش را بدانیم زیاد در تشخیص قیمت فرش بکار ما نمیاید .پس در زیر پر طرفدار ترین شانه های فرش ماشینی را برای شما توضیح میدیهم.

قیمت فرش 1200 شانه در سرای ایرانی

اول از همه به سراغ فرش های گران قیمت و بالاترین کیفیت میرویم .فرش 1200 شانه پرطرفدار ترین فرش های گران قیمت و لوکس صنعت فرش ماشینی هست که در هایپر مارکت های فرش بسیار تبلیغ میشود  . حالا بهترین فرش 1200 شانه چه فرشی هست و چه قیمتی دارد ؟

فرش 1200 شانه کوروش

قیمت فرش 1200 شانه بستگی به نوع نخ ان دارد که بهترین نخ استفاده شده در فرش های 1200 شانه نخ 100% اکرولیک هیت ست شده و نمره نخ 30 به بالا میباشد .تمام تولیدات 1200 شانه کارخانه فرش کوروش با این مشخصات میباشد ،که علاوه بر برتری در کیفیت امکان خرید مستقیم نیز برای خریداران فراهم هست که به علت خرید مستقیم از کارخانه حداقل تفاوت قیمتی در هر تخته 3 الی 4 میلیون میباشد ،که عدد خیلی چشم گیری هست که در صورت خرید 2تخته به مراتب قابل حس تر میشود.قیمت فرش 1200 شانه در سرای ایرانی 12 متری بیش از 4میلیون تفاوت قیمت دارد که این قیمت برای 9 متری و 6 متری به نسبت متراژ متغییر هست.

قیمت فرش 700شانه در سرای ایرانی

یکی از محصولاتی که به دلیل مناسب بودن قیمت و حاشیه سود پایین ان در بسیاری از هایپر مارکت ها و فروشگاه های فرش بسیار محدود عرضه میشود فرش 700 شانه هست . این فرش پر تقاضا و البته با کیفیت به  دلیل رقابتی بودن ان در فروشگاه های بزرگ قابل رقابت نیست بهمین خاطر تنوع بالای در انتخاب ندارند که همین عامل باعث سخت شدن خرید فرش 700 شانه در سرای ایرانی یا امثال این فروشگاه ها میباشد .

فرش 700 شانه کوروش

قیمت فرش 700 شانه در سرای ایرانی با قیمت فرش در کارخانه فرش تفاوتی در حد هر تخته فرش 3میلیون تومان میباشد که مبلغ قابل چشم پوشی نیست که این مبالغ با خرید چند تخته فرش و وجود خرید قالیچه ها بیشتر هم میشود .

قیمت فرش ارزان در سرای ایرانی

فرش ارزان به دلیل پایین بودن قیمت ان در هیچ یک از فروشگاه های بزرگ قابل عرضه نیست و دلایل بسیاری دارد و مهمترین دلیل ان حاشیه سود بسیار پایین این محصولات میباشد با خرید مستقیم از کارخانه امکان انتخاب بیش از 100 طرح جدید و بروز را در میان فرش ارزان قیمت دارید که در این وضعیت اقتصادی بیشترین فروش را بخود اختصاص داده اند.

فرش ارزان قیمت

كارخانه فرش کاشان عکسها

كارخانه فرش کاشان عکسها

جمع بندی در قیمت فرش در سرای ایرانی قم

قیمت فرش در هایپرمارکت ها با قیمت فرش درب کارخانه نفاوت بسیار زیادی دارد که این تفاوت قیمت فرش با مقایسه کیفیت ها و شانه ها قابل رویت هست و چزی حدود تخته ای 3 الی 5میلیون تومان میباشد. با خرید مستقیم از کارخانه فرش بصورت حضوری و اینترنتی از این تفاوت قیمت لذت ببرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *